هتل پاسارگاد، در حال حاضر بزرگترین هتل و ساختمان شهر گچساران می باشد که توسط ، ” محمد هاشم صالحی ” و فرزند ایشان ” پیروز صالحی ” در سال 1386 پایه گذاری، طراحی و عملیات اجرایی آن شروع گردید. هتل پاسارگاد با نمایی منحصربه فرد و توانایی و طراحی چشمگیر و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده و سرانجام با توکل به خداوند منان در تاریخ 1389/11/20 افتتاح گردید.
با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای اصلی برای سفر، اقامت در مکانی است که اصلی ترین شاخصه آن تامین آسایش افراد در طول سفر می باشد ، هتل چهار ستاره پاسارگاد با احترام به حقوق مهمانان ، آسایش و امکانات را برای عزیزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی در امر مهمان نوازی ، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامت شان در شهر گچساران جلب نماید.
هتل پاسارگاد با مساحتی بالغ بر پنج هزار و سیصد متر مربع و دو بلوک چهار و شش طبقه که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد، احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد. در طبقات مختف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید. اتاق های سینگل، دبل، سوئیت و پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می نماید .
بخش هایی از قبیل تشریفات،سالن همایش و سمینار، رستوران و کافی شاپ با تنوع بسیار و معماری چشم نواز آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشند. وجود سالن های سمینار همایش با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب ادارات و شرکت ها جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل خواهد بود.
محیط آرام و فضایی دلپذیر در این هتل زیبا ، مصداق کتمان نشدنی این هتل بوده که برای مهمانان،مدیران ، تجار و … خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت.
مدیریت و پرسنل هتل پاسارگاد میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.